New Zealand - North Island

Soms heb je geluk en heb je het gevoel dat je thuis komt in een hostel. Dat je bij de eerste stappen die je zet in de tuin of het gangpad van het gebouw al weet dat je het jammer gaat vinden wanneer je er enkele dagen later alweer de deur achter je zal dichttrekken om niet meer terug te keren. Dat zijn zowel de kleine geluksmomentjes als de mindere kantjes van het rondreizen. 


Op dit moment zit ik met een grote tas thee in de woonkamer van mijn nieuwe thuis voor de komende dagen, op Stewart Island. Buiten waait de wind door de varens en speelt de zon verstoppertje met de regenwolken. Uitgelezen moment om enkele foto's van mijn trip op het Noordereiland te delen. 

  • Cape Reigna


  • Cathedral Cove - Te Hoho Rock

  • Waitomo - Glowworm Caves

Deze foto van Shaun Heffers vond ik op het internet, aangezien we zelf geen foto's mochten trekken. We lagen op onze rug te dobberen op banden op het ijskoude water, gewoon te kijken en verwonderd zijn. 

  • Rotorua - Redwood Forest



  • Taupo



  • River Valley




Na River Valley trok ik naar Wellington om er de ferry naar het Zuidereiland te nemen. Maar dat is zoals de titel hier doet vermoeden, voor een volgende keer. 

Reacties

  1. Superknappe plekken die je daar al gezien hebt :)
    Je doet dat zo goed daar. Wij zijn heel blij voor je. Reizen is niet gemakkelijk en balans en rust zoeken onderweg ook niet. Maar aan je berichten lees ik dat het je aan het lukken is om de dingen in je op te nemen en ervan te genieten.
    Vele groetjes van ons twee! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel groetjes terug lieve Linde! En Maarten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts