Welkom in de Wondere Wereld van Warhoofd Debbie

Wel.
Dus.
Ehm.

IkhebperongelukALm'nfoto'sverwijderd.

Zo, da's eruit.
(Verdekke toch, Debbie.)

Achja, het is altijd beter om je foto's te verliezen dan je portefeuille, niet waar?
Wat ook even zo was: Slaapkop hier had haar portefeuille, alweer per ongeluk, op de bus laten liggen.
(Ik durf wedden dat de mama nu helemaal niet verbaasd is. Ze kent haar dochter, he mama?)

Eind goed, al goed: na enkele uren had ik m'n portefeuille terug. En ondertussen heb ik alweer meer dan genoeg nieuwe foto's.
De herinneringen zitten gelukkig veilig vast in dat warrige hoofd van me.

Reacties

  1. Ha, weer die positiviteit.
    Gelukkig heb je hier ook nog wel een paar van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gelukkig wel! En dan merk je dat je niet veel meer nodig hebt dan dat.

      Verwijderen
  2. Debbie toch! Het belangrijkste zijn de herinneringen en beelden die je via je ogen hebt gezien.. Die kan niemand je afnemen! En ondertussen maak je toch gewoon nieuwe ;) . Je bent goed bezig daar in Australië, Debbie. Het is een plezier om jouw blog te lezen en via Instagram de stories en foto's te volgen. Geweldig gewoon! Geniet nu maar snel verder van jouw reis! Groetjes, Lindsay

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De herinneringen zijn inderdaad het belangrijkst :) Dankjewel voor je complimentjes. Geniet van de winterse eindejaarsperiode daar :)

      Verwijderen
  3. Hey Debbie, tip: er is software om data te recuperen na een delete actie. Maarr ik weet niet of het nog gaat nadat je alweer foto's genomen hebt.. dr. Google weet misschien meer.
    Cheers

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor de tip, Pieter, maar het was al te laat. Het is oké zo, ik heb er niet echt om gerouwd :)

      Verwijderen
  4. Debbieke toch... Gelukkig liet je hier en op Instagram al wat leuke, mooie, jaloersmakende indrukken achter! Geniet er nog van! Wij genieten graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je graag meegeniet! Ik doe m'n best :) En die foto's ben ik al lang vergeten, de momenten hier zijn veel kostbaarder dan de momentopnames 😙

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts