Maand 2

Hier ben ik dan, 2 maanden verder dan mijn eerste jetlagdagen in Brisbane.

Routegewijs zien die 2 maanden er ongeveer als volgt uit:
Brisbane 
Byron Bay
Coffs Harbour
Port Macquary
Sydney
Katoomba - Blue Mountains 
Sydney
Melbourne
Hobart
Strahan
Launceston
Bicheno
Hobart
Melbourne
Warrnambool
Halls Gap - Grampians National Park
Melbourne
Halls Gap - Grampians National Park
Melbourne (*)

(*) Die laatste 4 lijnen zijn geen mistypertje. Dat is een voorbeeld van mijn planskills of eerder van mijn ik-zie-dan-wel-wat-ik-doe-vaardigheden :)

Op een kaart ziet dit er dan zo uit (ik zit nu dus aan het blauwe pijltje):


Dit maakte ik snelsnel met een appje, maar zo wordt het wel duidelijk dat ik niet van plan ben om heel Australië te bezoeken, zelfs de helft van dit gigantische land niet. 

Met zekerheid kan ik zeggen dat Sydney, Newcastle, Port Stephens en Nieuw-Zeeland (beide eilanden) volgen. De rest is nog open voor onderhandeling/speculatie/tips.

Innerlijke monolooggewijs zien die 2 maanden er dan weer ongeveer als volgt uit:
- Yeeees!
- Oh sh*t nee. 
- Ha, dat zonnetje. Misschien word ik toch een zomermens? 
- Wat doe ik hier? 
- Waarom probeer ik dat ook op foto te krijgen. Echt is zo veel indrukwekkender.
- Zo vriendelijk seg!
- Ooh. Die natuur hier. 
- En wat moet ik nu doen? 
- Ma jongens zo warm. Nee, duidelijk een winterpersoon. 
- Niet luidop meezingen Debbie, niet zingen. 
- Sh*tsh*tsh*t.
- Pfoe, ik moet dringend de stadsdrukte uit. 
- Misschien moet ik maar eens terug naar de stad? 
- Wat een idee ook, alleen reizen. 
- Hoe klein en nietig ben ik hier. Heerlijk. 
- Was ik nu maar terug in België.
- Ha. Rust. Vogeltjes die fluiten. 
- Nee, het zijn duidelijk niet enkel mannen die snurken. Verdorie. 
- Gratis? Oh yes, thanks!
- Wooooow!
- Ai. Nee. Geen tranen. Dju. 
- Wauwie, zo groen! 
- Letopdeslangen. Kijknaardegrond. Letopdesla... Wacht, wat was dat?! 
- Ma zo mooi. 
- Ha fijn, ik kan nog eens een lange broek dragen. 
- Ai. Da's een serieuze hap uit mijn budget. 
- No way dat ik nu al terug naar België ga. 
- Pompidomptidom. 
- Hoe lang zou het duren eer mijn was droog is als ik ze buitenhang bij 41 graden? 
- Ohboyohboyohboy! Jeeeej!
- ...

De volgorde van bovenstaande weergave is willekeurig, de inhoud is waarheidsgetrouw en kan herhaald en gemixt worden naar believen. 

Op naar de volgende maand, luitjes.

Liefs. 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts