Van Brisbane naar Sydney langs de kust


  • Byron Bay






  •  Coffs Harbour




  • Port Macquarie


Koala Hospital 

Kleine update:
- Ik ben nog maar een kleine 2 weken onderweg, maar het lijkt al langer dan een maand. Maakt alleen reizen je dagen langer? 
- Zo heel alleen is alleen reizen niet echt: ik wandelde door Byron Bay en lag er op het strand met Theresa (Oostenrijk), in Coffs Harbour wandelde ik met Ami (Engeland) naar de botanische tuin en de dag nadien beklom ik er een heuvel aan het strand met Ayah (Engeland). In Port Macquarie bezocht ik de plaatselijke creek (*) en 's werelds eerste Koala Ziekenhuis met Eva (Amerika) en Ralf (Duitsland) en belandde ik die avond met hen en Emilie (Canada), Eva (Frankrijk), Tarin en Nick (Australië) in een karaokébar. Waar je mij, voor alle duidelijkheid, niet achter de microfoon vond :)
- Het feit dat ze hier links wandelen, fietsen en rijden is voor iemand die af en toe met haar hoofd in de wolken vertoefd soms nog een uitdaging. Maar, al doende leert men! 
- Ik moet dringend uitmaken of ik een pettenkop of een hoedenhoofd heb. De zon schijnt in Australië nogal euh fel. (Maar ik smeer me elke dag meerdere keren flink in met factor 50 hoor, papa!) 

(*) Zo werd de eerste ontmoeting met een slang een feit. Dat hoeft niet al te vaak meer te gebeuren. 



PS: De voorbije nachten in verschillende Female Dorms? Heel goed geslapen, dankjewel, geen enkel gesnurk. Maar de studie is nog niet afgerond :)







Reacties

  1. Wauw! Prachtige foto's en mooi geschreven, helemaal Debbie!😉 reizen doe je nooit alleen..zo herkenbaar. Ik kijk uit naar het vervolg 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh het koala ziekenhuis! Coool! Mooie foto's Debzi! Prachtige plekjes al ontdekt precies!
    Btw petten, hoeden.. sowieso een Sombrero-hoofd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Pieter! Hm, als we die richting opgaan dan kies ik een cowboyhoed!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts