Proef op de som

Probleemstelling:
Snurken mannen, op Australische bodem, vaker/luider dan vrouwen? 

Benodigdheden:
- reservatie in een Female Dorm
- proefpersonen (in dit geval van het vrouwelijk geslacht) 
- 2 oordoppen

Werkwijze:
- Reserveer een slaapplaats in een kamer uitsluitend voor vrouwen. 
- Bij het slapen gaan: Steek, zoals elke nacht, 1 oordop in elk oor. 
- Slaap (al dan niet onderbroken). 

Bevindingen:
worden nog meegedeeld

Waarom ik me dit afvraag? De voorbije nachten sliep ik hier voor het eerst in een Mixed Dorm en heb ik dan ook voor het eerst luid gesnurk (van meerdere mannen) kunnen meemaken.
Ik heb al vaker in een gemengde hostelkamer geslapen, maar nog niet op Australische bodem. Misschien heeft dit een invloed op het snurkgedrag? 

Na deze test meerdere keren herhaald te hebben, zal ik de werkwijze aanpassen en opnieuw voor een Mixed Dorm gaan om de vergelijking verder uit te werken.

Benieuwd naar het resultaat. 

(Gelieve het bovenstaande te lezen met een knipoog.)

Reacties

Populaire posts